BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, February 3, 2010

I know My Job AND My Duty

Jangan paksa aku aku tahu keje aku and tugas aku.. ini aku tujukan kepada kawan2 yang tidak memahami TUGAS DAN KEJE aku sebagai PELAJAR dan PENGAWAS.. aku thulah keje aku.. so ko tak payah susah2 nak membebel membuang masa.. ko ingat aku masok kelaz lambat saje2 je ke??? HELLO!!! aku menjalankan tanggungjawab aku sebagai pengawas.. bila aku tak de tak dalam kelas.. pandai2 la settle kan masalah sendiri.. kau tak tahu ke aku penat?? masok kelaz je ko nak membebel.. MENYAMPAH LA AKU!!!!!!!!! TOLONG LA, TOLONG LA BUANG SIKAP MANJA KO KAT SEKOLAH. NAK MANJA2 KAT RUMAH BLEY LA... aku ingatkan ko sebab aku ni kawan ko.. sebelom ade orang yang benci ko.. baik aku cakap dulu dengan ko... ape2 pon aku mintak maaf kalau ko tersinggung.. tapi ape yang aku cakap ni ikhlas. kalau ko tak suke aku bley duduk dengan orang lain untuk beritahu aku ape yang kite da belajar ke ape ke.. at list, aku tak la menyusahkan ko.... lagi sekali aku MINTAK MAAF kalau ko tersinggung.. SMILE...

0 comments: