BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, March 21, 2010

NAK NAIK SEKOLAH

Esok da sekolah....................... malaz tol la....... tapi sebagai seorang pelajar, rasa malaz itu tidak wajar ada dalam diri. aku bukan ape... aku kan pengawas............................ so, esk kena jaga kantin... tak nak!!!!!! bosan!!!!!! ikotkan hati aku nk je letak jawatan!!!! yang bertugas kat kantin tu aku sorang je... pengawas yang lain habok x de!!! geram la aku.!! please la..... aku tak nk jage kantin... and kalau boleh aku tak nk bertugas langsung... sebab senjak jadi pengawas ni, markah aku semakin menurun... nk letak jawatan tapi belom dapat sijil pengawas lagi... eh!! sijil perwatikahan tu da dapat da.. tapi ckup ke?? tapi kalau jadi pengawas special sikit... sebab terasing dari pelajar lain.. and bley marah2 orang.. and kalau ade spot check, pengawas last sekali yang cikgu check... and ari tu pelajar sume kena tukar tmpt beratur diorg... sian betol aku tgok... PELAJAR SAJE NOT PENGAWAS.. hahahahaahaha... kesian tau... dieorang, ade yg x de ruang langsung untuk duduk... Jamilah sempat kenakan budak india... hahaahaha... tu je yang best klau jadi pengawas.... yang lain semua x best......

0 comments: