BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 12, 2010

start updateing my blog (^_^)

asalamualaikum... kepada para pembaca yang sudi membaca blog aku yang serba boring.. terutamanya kepada NUR SHAFIQAH yg nk sgt follow blog aku.... ha, ko follow la..... aku ni dari ari tu lagi nk pegi muzium johor tapi tak boleh pergi atas sebab keselamatan yang dibimbangkan oleh ayah serta my mother.. eh, guna bahasa rojak plak... tak pe la..... i herd from my friend, best sangat diaorang dpt pergi muzium. KATANYA: besar, cantik,menaik, luas, siap boleh main golek2 lagi kat taman die!!! AMBOI.. NK GOLEK2 YE...... jadi ayam golek baru tau.......ehehehehe,,,,, isy aku kena wat folio sain...... malasnye.... tak pe aku akan BERUSAHA SIAPKAN FOLIO TU!!!! hmm... wat mase ni tak de pape cite la nk cite....... JUST WANNA SAY HAVE A NICE DAY!!! :D

0 comments: