BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, June 17, 2011

busy week`!!!

Assalamualaikum w.b.t ...

pertama sekali saya ye,ye,ye, saye ingin ye.ye,ye, ingin memanjatkan ye,ye,ye kesyukuran ke hadrat Ilahi...
kerana limpah dan kurnianya,.. kita dapat lagi bertemu dalam New post terbaru saya.. ye,ye,ye okay`! berdasarkan title di atas, it is about buzy week, ya, perkara inilah yang berlaku di dalam kalangan pelajar tingkatan 3lily.. mana taknya... masing2 kat tangan ade fail, fail bukan sebaranga fail ye,ye,ye.. tetapi, fail KERJA KURSUS`!! oh`! cakap pasal kerja kursus, pagi tadi terkorbanlah masa subjek sivik sebab kerja kurus, EH!! KERJA KURSUS! PAGI2 TIME CIKGU MASUK KLAZ: masuk klaz dengan tiada senyuman, muka tension, ni da agak da mesti dia dtg bulan lagi ni... -__- terbuktilah... sbb dia marah2. tapi, di lubuk hati aku... rasa serba salah beb.. ye la... kesian cikgu, niat dihati nk mengajar, tetapi..... ada pelaja sebok sgt dgn kerja kursus, cikgu pon bagilah time pelajar siapkan... namun.... ade yang sia-siakan waktu itu dengan perbualan2 duniawi mereka... walaubagaimana pun, ye,ye,ye, saya berasa bangga dgn kwn saya ye,ye,ye kerana pandai buka business.... hahaha, terbaek`!!! tu kerja kursus, bagi subjek math pula, kami ada baki 8/7 (tak pasti) chapter blom abes... jadi, kiteowg sangatlah dalam keadaan terkejar-kejar nk abeskan silibus...
# # # # # # # # # # # # # # # # #
then, sekarang dah masuk bulan rejab... siapa yang belum ganti puasa, hehe gantilah cepat2 ye.... (^_^) kemudian, pengawas ni.... ppfftt... aku nak cite pon malas AND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PERCUBAAN PMR SEMAKIN HAMPIR.... GOSH.... TAKOT GILER BOLEH TAK!!!?? CEPAT JEK MASA BERLALU,,,,,
TO ALL MY FRENZ:
# * # * # * # * # * # * # * # * # * # * # * # * # * # *
# # # # # # # # # # # #
# # # # # # # # # # #
# # # # # # # # # # #
# # # # # # # # # # #
by the way, have a nice day everybody!!! may you success in your life <3 ;)

0 comments: