BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, January 13, 2012

sekolah. . .

Assalamualaikum w.bt, selamat sejahtera, salam 1 Malaysia...






lama dah tak updated blog.. bukan ape.. lupa password.  
 apa dah...


ok, hari ini sekolah ade buat majlis kecemerlangan. 
 aku pun salah seorang yang menerimanya..









Alhamdullilah.. tapi sedih juga nak pindah sekolah ni..
ye la.. kawan2, cikgu2 sume baik.. lagipun da kenal lama..
banyak jugak kenangan kt situ.. dri first msok sklh sampai la ke aliran sain tulen, jmpe anatomy, pembekal tisu. kepada Farahin selamat membaca! , pembekal makanan, dan lain2.
 

ramai sebenarnye yang tak tahu aku aku pindah.. aku tak bthu korang bukan sebab aku tak sayang korang, aku just taknak korang sedih...

maafkan aku.. tapi tak tau la klau korang happy, hahaha...




oklah... nk taip pon da sedih sgt da ni.. semoga kite berjmpe lgi...







have a nice day~

0 comments: