BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, July 23, 2011

membaca amalan mulia :)

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.........

 okey`!!! story time...!!!!




Pada satu hari, ada tiga sekawan ni... berjalan menuju ke library..


dipendekkan cerita... sesampai di library... saya dan kawan2 saya pergi mencari buku.... saya cari buku bahasa English, tergerak hati nak baca buku bahasa English, Al-maklum lah...... tak pernah baca novel english.... kalau baca pon mesti tak habis punyalah...



bukan apa.....




Melalui membaca, kita boleh meningkatkan kosa kata kita.
Tambahan pula untuk menguasai subjek bahasa, kita perlulah banyak membaca.. contohnya macam guru saya, Pn.Zarina Ahmad. Beliau merupakan seorang guru English yang sangat bagus sebenarnya. Cuma sebahagian daripada kita (pelajar *****2) sahaja yang tidak menyedari perkara itu.

Sembang kencang kat sini pun tak guna, 
kerana

kerana,
kerana,

kerana,

kerana,


Saya ketandusan idea. Inilah pasal`!!! kena baca banyak buku lagi ni...




oklah guys```!!! :)  have a lovely day`!!!







 



0 comments: