BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, August 27, 2011

aku bangga dengan kau`!!!

Assalamualaikum w.b.t ......... selamat sejahtera.

ok.. sudah lama juga rasanya tak updated blog.. ini kerana....... saya agak sibuk, sibuk yang macam mana? sibuk yang amat sangat.  (ceh,mengalahkan perdana menteri lah konon...)



baiklah, ni, cek ada cita nak khabaq kat hagpa sumo, aritu cek pergi angsana... hajat dihati nak beli baju raya la.. penat oii... pusing2 kt situ, tapi berbaloi la jmpe jugak baju raya yang cek berkenan..


actually, saya tak mau cita panjang2, nanti anda boring pulak kan.. so, sampai di sini sajalah post baru saya. semoga berjumpa lagi and



         SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN 


 kepada semua yang sudi membaca blog saya. terima kasih. (the question is... ade ke orang yang bace blog aku? :( hmmmm )

takpe lah, by the way, have a nice day okey~!! 



and ade lagi satu benda pelik, tak tahu lah sama ade korang perasan atau tak, tajuk post and isinya tak sama. NAK TAHU KENAPA?




SEBABNYA....















err.... aku pon tak tahu..

0 comments: